Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної та неналежної якості.

2. Повернути товар належної та неналежної якості.

3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, на який є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте номер декларації відправленої посилки, номер замовлення та номер банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте номер декларації відправленої посилки, номер замовлення та номер банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через:
Нову Пошту:
м. Умань, відділення №7
Номер телефону: +380950720949
Отримувач: Демченко Ігор Сергійович

Укр Поштою:

м. Умань, відділення 20304

Номер телефону: +380950720949
Отримувач: Демченко Ігор Сергійович
 

За нашою адресою:
м. Умань, вул. Залізняка 1-А, 20304, офіс 66 (від дороги)


Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.